План роботи
на 2011- 2012 н.р.
ЗАНЯТТЯ № 1
Тема: Медіаосвіта як важлива складова
модернізації освіти
1. Стан та рівень розвитку медіаосвіти в Україні.
2. Медіаосвіта: зарубіжний досвід.
3. Предмет та
завдання медіаосвіти. «Концепція впровадження медіаосвіти в Україні».
ЗАНЯТТЯ № 2
Тема: Теорії медіа й медіаосвіти
1. «Критичне мислення» як одна з теорій медіаосвіти.
2.Медіатекст в освітньому процесі:
А) медіа текст як практичний результат реалізації думки,
висловлений засобами конкретного виду інформації;
Б) створення медіатексту на занятті як новий вид
пізнавальної діяльності;
В) документальні медіатексти (репортаж, нарис, портрет,
інтерв’ю, публіцистика,
кінохроніка),їхня мета, завдання, функції;
Г) науково-популярні медіатексти, навчальні, ігрові
(фільми, телепередачі, відеокліпи), анімаційні (мальовані, об’ємні, аплікаційні, силуетні),
їхня роль, завдання, функції;
Д) синтез жанрів – характерне явище сучасної медіакультури.
Умовність жанрового поділу.
ЗАНЯТТЯ № 3
Тема: Особистість педагога в медіаосвітній діяльності
1. Учитель як основний фігурант інформатизації в світі.
2. Дидактичний і виховний потенціал медіа (інтерактивність,
комунікативність, мультимедійність, індивідуалізація навчання тощо).
3. Медіапедагогіка та медіакомпетенція як засоби
створення середовища для культурного і духовного зростання учнів, для їх
соціальної адаптації.
План роботи
на 2012- 2013 н.р.
ЗАНЯТТЯ № 1
Тема: Медіаосвіта як важлива складова
модернізації освіти
1.
Вхідне анкетування.
Тестування.
2.
Визначення задач та
кінцевого результату роботи творчої групи.
3.
Предмет та завдання
медіаосвіти. «Концепція впровадження медіаосвіти в Україні».
4.
Медіадидактика та її складові.
5.
Домашнє завдання.
ЗАНЯТТЯ № 2
Тема: Аудіовізуальна грамотність у навчанні
1.
Формування
аудіовізуальної грамотності.
2.
Практичні вправи
«Формування організації занять з учнями з вироблення умінь аудіовізуальної
грамотності».
-
«Картинка за
вікном»;
-
«Спинами один до
одного»;
-
Штірліц;
-
«Соноскоп»;
-
«Виправдання
заданої пози»;
-
«Детектив»
3.
Медіаосвіта на
уроках української літератури . Практичні вправи.
-
«Натюрморт-характеристика»;
-
«Уявна фонограма
літературного тексту»»
-
Порівняння
літературних та екранних версій твору;
-
Створення
літературних текстів,потенційно орієнтованих на аудіовізуальне втілення
(створення худ.твору у вигляді кіносценарію).
4.
Медіаосвіта на
уроках світової культури, зокрема театри, кіно.
-
Визначення жанру за
афішею, за обкладинкою книги;
-
Складання
розгорнутих ремарок до нейтрального за смислом діалогу;
-
«Три фільми»
-
«Взаємодія
мистецтв».
5.
Аналіз інфотекстів
(аналіз газетної інформації тощо).
6.
Літературна основа
спектаклю і фільму. Екранізація твору.
7.
Домашнє завдання.
ЗАНЯТТЯ № 3
Тема: Елементи медіа на уроках української
1.
Перевірка
домашнього завдання.Практична робота. Проведення підготовлених учителями
групи рольових ігор як одного з
прикладів формування організації занять з учнями з вироблення умінь
аудіовізуальної грамотності.
2.
Вербальні ігри як
різновид режисерських ігор.
3.
Проектування медіауроку
(методичні рекомендації) (за матеріалами Інтернету).
4.
Літературно-імітаційні
творчі завдання.
5.
Театралізовано-ситуативні
творчі завдання.
6.
Домашнє завдання.
ЗАНЯТТЯ № 4
Тема: Педагогічна
скриня
1.
Педагогічні
знахідки. Виступи вчителів творчої групи
«Елементи медіа на уроках української» (Презентації творчих робіт).
2.
Укладання посібника
для вчителів «Елементи медіа на уроках української».
3.
Вихідне
анкетування.
План роботи
на 2013- 2014 н.р.
ЗАНЯТТЯ № 1
Тема: Аналіз медіатекстів
1.Мета і завдання занять
творчої групи
2.Ознайомлення з підручником
О.В.Волошенюк «Медіаосвіта та медіаграмотність»
3.Аналіз медіатексту. Практична
робота
ЗАНЯТТЯ № 2
Тема: Літературно-імітаційні творчі завдання на уроках
української
1.Презентація-звіт учителів (з
практики роботи):
-розповідь від імені героя;
-герой у зміненій ситуації;
-монолог-лист
2.Практичне заняття «Вербальні
ігри як різновид режисерських ігор»
ЗАНЯТТЯ № 3
Тема: Театралізовано-ситуативні творчі завдання
1.Презентація-звіт учителів (з
практики роботи):
-журналістські творчі завдання
;
-акторські творчі завдання;
-театралізовані творчі
завдання
2.Практичне заняття «Вербальні
ігри як різновид режисерських
ігор»
ЗАНЯТТЯ № 4
ТЕМА: ЗОБРАЖУВАЛЬНО-ІМІТАЦІЙНІ ТВОРЧІ ЗАВДАННЯ
1.Презентація-звіт учителів (з
практики роботи):
-рекламні афіши;
-малюнки та колажі;
-мальовані комікси
2.Практичне заняття «Вербальні
ігри як різновид режисерських
ігор»
Комментариев нет:
Отправить комментарий